Sunday, August 19

Raya hoi raya!

Assalamualaikum.

Akhirnya post ni sampai pada hari raya aidilfitri yang pertama ni. Alhamdulillah juga sebab aku just update through phone je. Maklumlah raya kan, takkan nak usung laptop ke sana ke mari ye dak muahaha berlagak!

Aku agak excited untuk raya tahun ni. Pelik juga sebab dari segi preparation, tak megah pun! Haha. Baju raya yang ada pun cuma baju kurung je. Yang lain lain takda pun. Tshirt raya takda, jeans raya takda, kasut raya takda wuaaaa kasut baru beli pun untuk buat pergi class nanti. Nampak tak permainan dia? Huehue. Oh aku sambung degree bulan 9 ni insyaallah hm dekat.....rahsia!

10 Ogos lepas birthday aku, yay dah 19 tahun! Tahun depan 20 pulak! Wakakaka aii dah tua okay yuuu.

Birthday pun tak celebrate sangat, just kawan kawan wish dekat Facebook, twitter, text and face to face amboiii haha ayah belikan cupcake sodap juga la. Adi and Faiz pun belikan hadiah, thanks korang :-) k untuk makluman Adi and Faiz ni rakan sekerja ku yang tersayang wallah! Yang lain tu, hm ada yang tak ingat pun birthday kita. Sedih juga la but its okay ada ubi ada batas, ada hari boleh ku balas ngehngeh >:)

Paling palat bila tak dapat call free dari Maxis. Screw you!

Memandangkan hari lahir aku jatuh pada bulan ramadhan, wajiblah pi iftar sesama sempena my big day ni kan haha perasan. K abang Yop and pokcik belanja kita semua yay alhamdulillah. Sorry takda gambar eh hihi lupa nak ambil sebab duk khusyuk dengar abang Naza bagi syarahan oopsss nasihat katanya. Haha.

Then hari Rabu lepas sempat juga keluar jalan jalan tengok wayang iftar sekali dengan kawan praktikum masa study dekat matriks dulu. Gambar banyak cuma ada dekat Facebook dengan dalam camera Khai haha malas nak save and Khai malas nak upload kot? So I watched Step Up Revolution dekat MidValley. BEST GILA WAA CAKAP LU. Cerita memang gempak habis. Boleh dapat 5 bintang! Haha so must watch k korang!

 

Back to hari raya story, aku dari pagi duk melanguk je menghadap phone sebab takda benda nak buat! Sobs sobs hilang value raya tu wuaaaargh. Yang bezanya, semua orang tidur pakai baju raya haha abang gua dari Batu Pahat pun balik cuti raya wuu dapatlah duit raya sikit hehe. Hah yang lain tu, bila nak bagi adik duit raya? Ceh tetiba adikkan -,- ala puhleaseeeeee :< *duckface haha

Kejap lagi baru nak siap siap balik kampung sat. Aku cuti 4 hari je ni, raya kelima kena kerja balik. Dua hari je kerje lepas tu bamm berhenti! Sedih pulak rasa sebab I love my workplace! My work-mates! :-( jadi pada sesiapa yang free and available tu, dialu-alukan untuk minta kerja dekat BST. Kerja senang, gaji lumayan kishinh kishing cuti pulak banyak dan kerap. Interested? ;-) haha promote pulak kau kan minah.

Ok di sini saya nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. Maafkan segala salah silap saya dari hujung rambut sampai hujung kaki. Mana mana terkutuk, termengumpat, termarah, ke termembebel dekat blog ni haa kan jangan ambil hati yejujurnya saya ni baik B-)

Bhahaha gila. Kbai!