Friday, November 1

Cerita 4 pagi


*Fuhh fuhh buang habuk*

Ehem hi assalamualaikum.

Sebenarnya aku tengah cuti sem ni. Sebulan lebih. Dah nak habis dah, 11 haribulan nanti kang aku dah start sem baru. Alhamdulillah, satu tahun degree life aku dah habis dengan jaya nya! Tinggal lagi 3 tahun. Kira kira ada lagi dalam 6 long sem 2 short sem termasuk waktu praktikal nanti. Jauh lagi perjalanan ni mudah mudahan tak tergelincir dalam titian, insyaallah.

Awal awal before cuti jetjet nak kerja tapi ala fara come on, bukan selalu aku dapat cuti lama ni. Dah duduk rumah dah seronok jadi badak berendam kerja tidur makan tengok tv online makan tidur, nak kerja pebende. Bhahahahaha tapi takpa aku suka duduk rumah, serious.

Pakwe pun bukan duduk dekat kalau nak dating. Kahkah!

Cuti ni banyak habiskan masa baca buku haha nak tergelak aku taip ni pasal nye umum memang mengetahui Fara Dee ni paling malas membaca ye! Petak sangat duduk rumah baik aku habiskan buku - buku yang aku beli ni. Sayang, tersusun di atas rak masih berbalut tapi isinya tak diamati.

So far aku dah habiskan 3 buku masa cuti ni (achievement unlocked) wakaka buku aku baca buku simple je. Yang senang digest. Depan aku ni ready lagi satu buku baru. Esok baru nak start baca aherherher :3 wish me lurck bebeyh!

SENYUM JETJET

Ha jangan tak tahu semalam aku & Mira karaoke dua jam! Sewonoks.

No comments: