Saturday, August 21

Muda


Tingkatan tiga ?
Oh tidak :)
Tingkatan dua ?
Oh tidak :)
Tingkatan satu ?
Oh tidakkk !

Haish semenjak dua menjak ini , ramai bebenar yang tersalah anggap , tersalah tafsir dan tersalah pandang . Aku yang dah menjalani kehidupan selama tujuh belas tahun ini sering kali mengundang tanda soal yang akan terbit dari fikiran orang - orang yang tidak percaya akan kenyataan ini . Rakan - rakan sekalian , di sini saya menegaskan saya tujuh belas tahun dan merupakan seorang calon peperiksaan SPM , yang juga tidak lama lagi akan meninggalkan alam persekolahan dan melangkah ke alam yang lebih mencabar onak durinya . Hah , sudah jelas ? Maaf ye mengelirukan kalian dengan wajah tak bersalah saya ini . Pendek kata , wajah awet muda :)



p / s : lebih baik muda dari tua hee

10 comments:

e p y said...

same like me laa . mude cgt ker kiter ???

Fara Dee said...

iye ? entah . kita dah tempuh fasa fasa umur , senang je nak cut , jadi muda haha

hentakbelipat said...

ok la tu awwet muda

Fara Dee said...

ye tak kesa tapi kadang kadang tu dorang tak percaya . huhu

Peminat Katie Holmes said...

pergh. awet muda.

Fara Dee said...

HAHA ada rahsia tau awet muda nih :)

Abdul Qahhar Muiedulkhilafah bin Afi said...

aku lakk orang slalu anggap dah dewase
biase lah
muke MATANG kan
haha

Fara Dee said...

yeke ? haha kau memang . ngn tinggi nya lagi

Hamzah Ian said...

fuhyooo.. ko skolah lagi eyh..

Fara Dee said...

iye . budak sekolah lagi :)