Wednesday, February 19

Have you ever heard "change for better"?

Kalau asyik stuck dengan "nak jadi diri sendiri" sampai bila nak maju do

Aku berubah utk lebih baik dekat mata kau.
Sebab aku tahu diri aku ni banyak cela.
Tapi kau nampak apa?

Nak bagi perumpamaan,
Nak capai 4 flat tapi taknak berubah supaya lebih rajin study dengan alasan "Aku jadi diri sendiri je. Diri sendiri yang malas". Habis cane matlamat nak tercapai? Pig la

Kalau kau nak sangat aku jadi diri sendiri aku nak flirt dengan semua orang. Aku taknak kau kawan dengan perempuan aku taknak kau keluar rumah melainkan keluar dengan aku dengan family aku nak kau belanja aku everything kau nak buat apa?

Kau bukan nak ikut pn apa aku nak jadi apa motif?
Bodohlah kau, bodohlah aku.

Sampai bila?

Sampai dah kahwin pun aku nak duduk dekat takuk lama?
Sampai dah kahwin pun kau nak bajet kau single dekat semua orang?

Kalau semua nak ikut kepala sendiri tak wujud lah peraturan dalam hidup ni.
Baik pulaukan diri sendiri.

No comments: