Monday, December 26

Hari Natal untuk Semua

Setelah belog ditutup untuk beberapa ketika, akhirnya......eleh buka balik! Haha. Propa je nak tutup belog. Tutup sementara je, no way aku akan tutup belog ni terus. Rasa keinginan nak berblogging tu memang sentiasa membuak buak dalam hati, cuma masa dengan topik je takda.

Tandus.

So aku balik Shah Alam cuti krismas yang start hari Jumaat hari tu and habisnya hari ni. Rancangannya banyak. Nak jumpa Tima, Rayhan, Ammar, Fatin semua. Kasut pun ada plan nak beli tapi hampir semuannya tak tercapai lagi. Sabtu pergi KL, anak cousin gua cukur jambul. Aku tak berapa nak rapat dengan family belah Ayah sebab mostly cousins aku dekat situ dah besar besar, dah kahwin and dah beranak pinak pun. Family aku je yang adik beradiknya semua belum kahwin. Toink! Kitaorang bawa nenek ikut sekali. Saja dah lama tak jenjalan dengan nenek. Plus, itu je la satu satunya nenek yang aku ada.

Macam biasa, makan banyak. Tak tahu kenapa kalau dekat college, hampeh apa pun tak lalu. Tapi kalau balik rumah or mana mana je la luar college ni, makanan habis baik aku bedal. Sodap la katakan. Hikhik. Hari Ahad sempat keluar dengan Meyra and Fatin. Curi curi masa yang terluang. Dekna spent her weekends dekat my house so aku ajak dia follow kitaorang lepak sekali. Tak jauh pun pergi, pergi PAS lepas tu dinner dekat Mcd. Tak jemu lagi makan double cheese burger kesayangan itew weeeeeeeeeee :D

Tak puas lepak sekejap. Masa terhad, malam dah. Kitaorang pok pek pok pek tak henti henti sebab masing masing memang jarang jumpa, dah tu masing masing ada prob pulak. Prob aku la paling BESAR gamaknya. Sial, tak pernah bernasib baik dalam hubungan. Malas nak ambik tahu, benci segalanya. Puihh. Weh Fatin dah beli BB siot! Haha. Bapak aku jealous. Dulu janji sama sama nak pakai BB tapi Fatin dah beli duluuuuuuuuuuuuu. Yela, takpa. Aku takda duit, kau ada duit. So aku dahulukan dulu. Haha. Bila aku nak beli BB ni? Berjanggut la tunggu.

Ceh, emosi pulak. Haha. Metafora je tu.



Sekarang dah dekat college. Tak suka tak suka. Haih, bila la nak keluar Matriks ni. Cheq bosan.

No comments: