Wednesday, March 28

Love isn't perfect. Really?







Isn't that just the sweetest thing on earth? :">

Kalau ada yang betul - betul mengenali aku, mesti tahu punyalah aku memang dah lama tangkap cintan dengan Awal Ashaari ni. Even Mama pun tahu! Hihi. Honestly I'm not a big fan of Scha Alyahya la. Masa awal - awal Scha berlakon, rasa macam ala this girl tak reti berlakon la. Berlakon pun watak yang ringan - ringan je. Sikit - sikit jadi tomboy. Typical. Plus, kureng lawa pula tu. Huehuehue. Dulu je okay, first assumption tapi lama - lama Scha ada kemajuan. Bila start berlakon cerita KL Drift 2, pewitttt ada gaya. Then, makin lama asal makin lawa pulak minah ni?!?!

Started to admire Awal Ashaari since dari dia jadi pengacara dekat Astro lagi. Masa tu, dia macam kurang berlakon. And masa tu juga, takda Astro lagi dekat rumah, so macam kurang nampak kemunculan dia di kaca tv cewahhh. Kelakar tak kalau aku cakap first movie yang aku tengok dekat wayang is, Impak Maksima? Hahahaha. From that moment, I became a die hard fan of Awal Ashaari hoho. Dahlah handsome, stylo pulak tu. What a perfect guy <3

Been happy with Awal sampailah Scha tiba - tiba muncul, dan merampas Awal dari genggaman comel aku. Puihhh. Selamba je. Ingat kau siapa? Hahahahahaha lol mati aku kalau depa baca ni XD Kind of frustrated bila dapat tahu depa bercinta :( Penat pendam dalam hati ni. Haha. Tak suka, tak suka. Mencik uargh. Awal, janganlah kahwin lagi haha.

"Selamba je. Ingat kau siapa?"

Ceh, terkena balik dekat aku sobs sobs.

Duduk matriks buatkan aku sedikit lambat nak tahu info - info yang latest pasal Awal ni. Kadang - kadang tahu pun bila gossip dengan Mama. Hehe. Yes, Mama knows everything pasal artis - artis ni. Jangan main - main kehkehkeh. So memang dah lama dah dengar rumours yang Awal and Scha nak kahwin, cuma belum sempat confirm. Yang confirm secara tiba - tibanya adalah Lisa and Yusry. Sibuk je korang ni. Suka la tu dah kahwin? Haa suka suka?

Emo pulak. Cemburu letuwww.

Tang Lisa and Yusry, I don't really give a damn la sebab tak minat both. Hello, tak pelik okay kalau tak minat Lisa? Kalau benci Lisa, k itu baru pelik. Haha. Biasa - biasa je dengan dia. Entahlah Lisa seems macam kurang berjaya je as an actress, don't you think? Tapi kena admit yang she got the package la, lawa and educated. Tak seksi sangat and very close to her Mom. Mana - mana pergi pun, selalu bawa her Mom. Fine la comel, fine fine.

Apa pun, congrats for both Lisa and Awal. Sorang dah kahwin, sorang's gonna kahwin. Hopefully, tak kekal lama la eh? Hahahahaha omg jahatnya saya hihi takda la. Guwau jeeee. So for the next Awal Ashaari yang akan muncul in my life, please jadi sweet macam ni juga? Janji? K dah janji, kalau mungkir janji, dosa tau hihi :) Bye love you xx

Credits to anyone who owns these videos.

No comments: