Tuesday, July 26

Medan Perang Dah Menanti

Dalam entri before ni, aku ada cakap nak balut handphone dengan sticker leapord tu kan. Aku dah buat tapi bukan dekat phone,

Dekat calculator.


(Background hijau tu cadar katil. Wajib warna HIJAU)

Cantik tak? Better be cantik. Dah spend time dah elok elok kasi teliti punya.

Now pukul 10.23 am. Supposed to have Maths tuto class but then my lecturer tak sihat and she cancelled it. It's not that I don't have the hati perut bila lecturer is sic
k but, heaven duhhhhhhhhhh class cancelled. Ngehngeh.

So hari Jumaat hari tu aku balik Shah Alam. Then Sabtu balik kampung, ada kenduri tahlil for my late grandpa.

Maaf tak balik kampung dulu masa atuk meninggal sebab Ara ada test hari tu. Maaf.

Al - Fatihah.

So I met my cousin, Dekna. Sumpah rindu dia. Dah lama tak jumpa. Dialah adik saya, dialah teman gossip saya, dialah tempat saya mengadu. Like everything for me. Hee. Love you <3


(Dia saja pakai baju HIJAU nak bagi saya jeles -.-)

Oh ya, dapat juga makan nasi ambang. Orang Jawa sebut, ambeng. You know ambeng? Don't know?

Nasi Ambeng tu macam nasi campur lauk and mi then letak dalam dulang lepas tu makan ramai ramai. Barulah ada nilai komuniti dekat situ. Peace (Y)

Rileks, jangan salah faham. Aku bukan orang Jawa k! Bukan bukan!

Nenek + Mama = Orang Banjar. Me = Orang Shah Alam. Hahahaha.

Aduh, lupa nak cakap pasal the most IMPORTANT thing. Cukup tak penegasan dekat perkataan important tu? Memang dah penting sangat sangat dah ni.

Minggu depan minggu UPS. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Nak pengsan then lepas seminggu tu nak sedar balik, boleh tak? Bolehlah bolehlah.

Arghhhhhhhhhhhhhhh kusut kusut kusut.

Tolonglah faham aku tengah kusut.

Homework banyak, study takda masa, badan puasa, riadah ke laut. But, online ada masa pulak? Tettt tett tett. Itulah hiburan aku. Jangan kacau, bising -.-

Kena outstanding dalam UPS. Aku taknak masuk PDT. Taknak stuck dekat sini for two years. Taknak duduk dengan Norman. Taknak jadi senior. SUMPAH TAKNAK!

Doakan aku dapat A dalam semua subjek? Janji? Hah, kau dah janji. Kalau tak doakan aku, berdosa.

Okay dah start garu kepala sebab kusut. Okaylah bai.


No comments: