Tuesday, July 19

Harimau Bintang Tunjuk Taring

Lately, entah kenapa, aku dah macam tertarik sangat dengan corak leapord. Pergilah mana pun, ada je corak benda alah tu. Kalau tak cantik, boleh abaikan. Kalau cantik, haih tergugat iman nak beli.

See my background? Cool gilaaaaaa, bak kata Zhariff Amir. Haha.

Last two days, Fifi belikan sticker something corak leapord. And she asked me to pick one, of course la aku ambik yang paling menyerlah sekali.

Warna pink. OMG, pink kot.

Later, aku upload gambar. Bila handphone aku dah bertukar corak leapord. Perghhhh.

Semalam aku ada test. Dua test. Bio and science com. Test bio boleh tahanlah. Ada dapat jawab, ada yang tak dapat jawab langsung. Aku dah baca dah tapi macam biasa, lupa -.- and output pun tak terkeluar. Yang science com, k memang salah aku sebab aku tak revise langsung hahahaha. Sumpah merepek apa yang aku isi dekat ruangan jawapan tu. Habislah.

Meh try satu soalan, what is the advantages of client-server network?

Hah, ada jawapan tak? Kalau ada, sila inbox ke fesbuk. Search for :

Fara Dee (DP hitam putih)

Ehem ehem, promote pulak eh. Hahaha. Okaylah, sekarang pun dah pukul 4:21 pagi. Aku nak study kimia yang sememangnya menjadi subjek paling tak gemar sepanjang hayat.

Boleh aku ada angan angan nak ambik chemical engineering dulu. What the hell I was thinking.

Wish me luck. Take care, jangan pandang belakang.


No comments: