Friday, July 15

Balik Shah Alam Memang Heaven

Hai.

Hari ni hari Jumaat.
Hari yang paling aku suka. Sebab, budak PLKN tumpang sembahyang Jumaat dekat sini.
KAHKAHKAHKAH.

K rileks.

Jumaat lepas aku balik Shah Alam, setelah sebulan lebih aku bertafakur dekat asrama. Rindu everything pasal Shah Alam. Serius, aku prefer duduk Shah Alam dari tempat lain. Tak tahu kenapa. Shah Alam dah habis baik dah untuk aku.

Kali ni lain sikit la cara aku balik. Takda la naik bas ke apa. Just me, my roommate and my ex-schoolmate balik Shah Alam together. Penuh satu kereta. N
asib kau la bang kereta kau berat kehkehkeh.

Aku tak tidur sepanjang perjalanan
balik tu. Pelik. I mean, sangat pelik k.

Sebab aku ni pemabuk. Tak boleh jalan jauh. Loser gilew -.-

Plan Fifi nak balik Kuantan cancel. Aku teman Fifi de
kat busten for two hours and plus plus you know. Dahlah malam. Dahlah penat. Dahlah mengantuk. Dahlah takda tempat nak duduk. Bas tu lambat. Stuck dalam jammed. Tak bergerak atas jalan. Semuanya sebab BERSIH.

Memang 'bersih' jalan raya dekat KL masa tu kan kan kan.

Haa camne? Tertinggallah sudah Fifi kat rumah aku. Takpa Fi, jadi budak Shah Alam jap. Barulah HOT. Hakhak.



Belah kanan tu Fifi, my roommate. Gambar ni real punya. Bukan versi edited. Dah tentu tentu gambar kitaorang comel. Aku tahu, tak payah cakap lagi dah. Dua dua anak Mama kan haishhhh :')

Aku isi beg ibarat isi guni dengan batu. Berat beg aku dengan buku. Tapi? Tak sentuh apa pun bila balik rumah. Haha.

Come on la, bukan selalu balik Shah Alam.
Kita pusinglah satu Shah Alam ni.
Tengok apa yang hado.

Buat julung kalinya aku dapat pergi I-city! Haha. Nama je duduk Shah Alam tapi baru nak jejak kaki dekat sana. Noob noob. Yela, itew budak baik. Mana keluar malam hee peace :D

Oh ya, pergi PAS. Beli kain ela nak buat baju kurung. Sekarang ni tak busy kumpul beg dah. Busy kumpul baju kurung. Baju kurung yang pakai hari hari. Dulu sumpah tak mahu pakai baju kurung.

Alasan : Tak boleh buka langkah besar. HAHA.

Terjumpa dengan Raja. Handsome sikit la sekarang. Bagus. Aku suka kau kemas kemas macam tu. Ngehngeh. Kau jangan nak sepetkan mata kau bila nampak aku. Jangan kata tak kenal aku lagi dah. Karate kau dua kali.

Kenapa mesti dua kali? Paling maximum la kira hahaha merepek ~

Ke kau sepetkan mata sebab nak bagi aku jeles? K jeleslah mata kau sepet macam cino.


Minggu ni tak balik Shah Alam. Minggu depan ada Pra - UPS. Minggu depan minggu depan lagi ada UPS.

Matilah gua :(

Eh, berapa kali aku sebut Shah Alam dalam entri ni? Anak jati Shah Alam kan. HAHA.


No comments: