Wednesday, November 16

Sudah lulus, kasi drift la.

Dulu dulu kawan semua ada belog, selalu follow. Laa ni semua pakat pi tutup belog. Dah takda belog nak baca. Tinggal belog Tima je hikhik. Kau pun Tima, jangan ngengada nak delete belog apa bagai. Itu nadi kita curahan kasih bersama lol. Itew nak cakap something ni huehuehue. Cubalah teka? Teka lah teka lah. Okay lah, taknak teka sudah.

AKU DAH LULUS JPJ WEH WOOT WOOT.

Alhamdulillah, cubaan kali kedua ternyata membuahkan hasil. Jenuh menunggu giliran dari pagi. Yelah, yang freshbies dia bagi test dulu. Yang ulangan macam kitaorang ni, kumpulan yang paling lastttttttttt sekali. Aku just ulang bahagian dua je, so takda la macam lama sangat. Masa naik bukit tu, menggigil kaki waa cakap lu. Tekan klac tu tersengguk sengguk je. Abang JPJ pulak duduk rileks usha, last last vroommm ke depan juga kereta aku. Tak habis habis cakap alhamdulillah. Yelah weh, dulu aku failed bukit! Dah lepas tu, macam mimpi gamaknya teman. Hikhik. Side parking dengan tiga penjuru, ceh bolehlah pandang sebelah mata. Sebab sonang jo yop :p Dah habis tu, apa lagi. Bangga je turunkan signature dekat kotak LULUS. Kahkahkah. Budak sebelah gua pulak fail. Kira dua kali dahlah dia gagal. Sabar eh yop, cuba lagi. Takda rezeki letuw.

Tunggu lagi satu minggu, itu lesen P mai datang rumah.

Tapi sorrylah der, tak dapat nak genggam lagi sebab Jumaat ni dah balik kolej T.T Tak kisahlah, janji dah lulus everything hihi kau ada tak Joyah? Takda kan? Diamlah. Rasanya hampir semua orang ada MUET Sabtu ni, yang tak syoknya, budak UiTM ambik MUET kat luar! Bell ambik MUET dekat sekolah 19 je. Tak payah susah payah balik asrama awal awal. Oh tidakkkkkk. Kenapa begitu besar perbezaannya. Matriks dan UiTM, korang memang musuh ke...hm k.

Aku mengaku aku memang makan banyak sejak dua menjak duduk rumah, tapi ingat macam biasa je. Mama selalu cakap, aku makan banyak nak mam.....tapi badan nonet juga. Tak besar besar. Ate teman nak buat acano, idak ler teman nak makan pil gain weight. Tak sihat lah, apa kata makan je selagi boleh. Hikhik. Hari tu keluar dengan besties, takda pula dorang cakap apa apa. Takda la pulak dorang cakap, weh kau dah gemuk weh, kenapa ni weh, putus cinta ke weh. Takda pula, so ingat stay macam biasa je. Alih alih baru tukar DP dekat fesbuk. Terus ada yang mengomen, saya dah gemuk. Waaaaaaaaaa, taknak taknak. Itu semua hanyalah halusinasi. Baju yang melintang yang menambahkan width badan aku.


Gambar ni lah. Inilah DP fesbuk. Ye, yang ni. Gemuk ke? Takkkkkkaaaaaaannnnnn.
Aku tak gemuk lah, mungkin berisi. SIKIT je. Fullstop. Masa ni keluar ramai ramai pergi TS. Bukan The Store dekat Banting tu ye, bukan. Ini Times Square dekat keyyell tu. Maklumlah, students kms kalau nak outing je, cakap nak pergi ts kemain lagi. Padahal the store je. Ohhh sadis weh. Tu je la shopping complex paling gah yang ado. Bolehlah ek. Daripada kolopilah, ada taik lembu je atas jalan kahkahkahkahkah *menganjing :p

Kali ni tak beli baju, tapi beli jam. Haha. One thing korang kena tahu pasal aku ni, aku memang pantang keluar kalau tak beli apa apa. Paling paling pun, sikit mesti beli benda. Tapi yang peliknya, habit shopping ni terbit bila keluar dengan girlfriends je. Bila keluar dengan boyfriend, hm haram nak shopping. Takda pula nak perhabiskan duit. Nafsu ni boleh dicontrol pula. Bala bala ~

Tak sabar nak drift kereta yayyyyyyy haha lol :D


No comments: