Thursday, November 24

Happy Eighteen Fakhriah Fatin!

Hai assalamualaikum and selamat sejahtera. Supposed update benda ni dah lama tapi disebabkan tiada kewujudan sumber untuk upload gambar gambar dekat laman sosial, so agak tertangguh la ceritanya. Tiba tiba masa sains com hari tu, usha belog orang. Termasuk belog si Ana kecik ni haa. Baru perasan latest update dia pasal cerita ni. Cerita apa yang nak diceritakan sangat ni?


Birthday Tajima punya celebration!!

Or Fakhriah Fatin. Hihi. Excited sangat. Sebenarnya, aku tak tahu pun that day birthday Tima. Haha. Sorry ler, kita kan macam baru baru rapat, so tak sempat nak interview tarikh lahir kau semua. Apa pun, aku wish juga kan? Aku sambut juga kan? Haaaa, tebus balik la tu kesalahan. Hikhik. Nasib baik masa tu time cuti sem, so ada kesempatan nak celebrate. Thank God la.


Semuanya bermula bila Tima tiba tiba datang rumah, ajak jalan naik kereta. Last last, OH BIRTHDAY KAU KE? K, belanja makan pizza. Itu je la yang mampu. Walaupun celebration ni simple and memang takda surprises langsung pun, hope boleh jadi kenangan untuk birthday Tima. Dah lapan belas, woot woot. Lambat betul budak ni besar, bawah aku je rupanya umur. Ceh, aku kakak ni, hormat sikit ek.



Kalau tiga ekor ni dah duduk sama sama, memang kerjanya gelak aje. Dah habis gelak, buat benda bodoh bodoh pula. Haha lol. So terhasil la dua video jeng jeng jeng ni. Tengok la eh eh eh? Taknak tengok, sudah. Takmo kawan. Hikhik. Enjoy! :)





Last but not least, gambar ini semua dicuri dari belog Ana! Hihi. Kbye!


No comments: